Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Μη χαλιέσαι πλέον...

Ένα αισιόδοξο κομματάκι.....


Καλή ακρόαση!!!

5 σχόλια:

  1. Δεν ειν' η ζωή να την παίρνεις στα σοβαρά αν θες να την παλέψεις μερικές φορές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πλάκα μου κάνεις?-.-
    Ρε αυτό δεν είναι χιπ-χοπ ...Ελπίζω να το βαλες για πλάκα...Ρε είναι αυτός στίχος?Αμαν.Ανήκουν και αυτοί στο γνωστό γαμωFamily The Label ,yo ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε ξερω που ανηκουν,δε ειπα οτι κανουν hip-hop το βαλα ως αισιοδοξο κομματι γιατι μας επηξες στα καταθλιπτικα...και anyway εισαι μεγαλος φασιστας στη μουσικη,βαζεις ταμπελες,και αποκλεεις κομματια χωρις να τα ακουσεις..αυτο δε το βαλα ουτε σαν πολιτικο τραγουδι ουτε σα τπτ το βαλα ετσι επειδη το γουσταρω ασχετα αν δεν ειναι του ειδους μου...εγω μπορω να ακουω τα παντα..και ενα εχω να σου πω η αποτομη αλλαγη σου απο ποζερι σε συνειδητοποιημενο εχει πολλα σταδια ακομα...επιβαλλεσαι στη μουσικη και στα πολιτικα χειροτερα και απο το Μιχαλολιακο..ή μιλαμε ή κλανουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το άκουσα ρε βλάκα..Ναι ρε.Γουστάρεις αυτόν τον στίχο?Ωραία.Σου χώνω τώρα στίχο και πες μου αν ξενέρωσες με την βλακειούλα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οι ladose εννοειται οτι ειναι hip-hop και απο τα πολυ ωραια kai underground συγκροτηματα.και οσι γι αυτον τον στιχο ,εμενα προσςπικα μ αρεσει αλλα αν δε σ αρεσει εσενα ψαξε τα αλλα των ladose,εινια πραγματικα πολυ καλο συγκροτημα αν και γω προσωπικα δν τους ακουω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιγά σιγά μαζευόμαστε!