Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Ασε κατω το δικανο γιαγια - Anorimoi

Ελληνικο συγροτημα metal μουσικης με ιδιαιτερο στιχο σε σημειο σατυρικο χυδαιο αλλα ταυτοχρονως και διασκεδαστικο.
(α - νο - ρι - μο - ι) xD
Το κομματι ειναι επανεκτελεση και βρισκεται στο νεο τους δισκο 'καλα να παθεις' ο οποιος κυκλοφορει απο τη Warner.

ΜΠΗΚΑ Σ’ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΨΩ ΤΗΝ ΤV
ΕΣΠΑΣΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΣΚΟΤΩΣΑ ΤΟ ΣΚΥΛΙ
ΑΠΛΩΣΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΒΟΥΤΗΞΑ ΤΟ STEREO
Μ’ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΦΥΓ’ΕΝ’ΑΕΡΙΟ
ΤΟ ΚΛΑΝΙΔΙ ΜΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΣΤΑ 40 ΜΕΤΡΑ
ΚΑΙ ΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΑΓΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ
Η ΣΦΑΙΡΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΤΥΧΕ ΠΗΓΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ
ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΠΙΣΩ ΜΙΑ ΓΡΙΑ ΠΟΥ’ΤΑΝ ΣΑΝ ΤΟ ΣΟΥΓΚΛΑΚΟ

ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΔΙΚΑΝΝΟ ΓΙΑΓΙΑ
ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΛΑ?
ΕΙΠΑ ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΔΙΚΑΝΝΟ ΓΙΑΓΙΑ
Ε ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΤΥΧΑ ΦΑΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕ ΠΕΤΥΧΕ ΚΑΙ ΓΩ ΤΑ’ΧΑ ΠΑΡΕΙ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΤΑ’ΧΑ ΚΑΝΕΙ
Η ΣΚΡΟΦΑ ΤΟ ΧΑΙΡΟΤΑΝΕ ΠΟΥ ΕΓΩ ΨΩΦΟΥΣΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΙ’ΕΣΚΟΥΖΑ ΣΑΝ ΝΑ’ΜΟΥΝ ΚΑΡΑΜΟΥΖΑ

ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΔΙΚΑΝΝΟ ΓΙΑΓΙΑ
ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΛΑ?
ΕΙΠΑ ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΔΙΚΑΝΝΟ ΓΙΑΓΙΑ
Ε ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΤΥΧΑ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΦΑΕ ΣΚΑΤΑ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιγά σιγά μαζευόμαστε!