Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Δε Γουστάρω

Την Πέμπτη,28 Οκτωβρίου παρατήρησα ίσως πιο πολύ από ποτέ το πόσο φασιστική συμπεριφορά δείχνει πολλές φορές το σχολείο. Όντας μαθητής της τρίτης λυκείου,μου ζητήθηκε να παραστώ στην παρέλαση του σχολείου. Αρνούμενος εγώ,μου ζητήθηκε ο λόγος και η απάντηση ήταν απλή...'δε γουστάρω'
Τι θα πει δε γουστάρω;; Θα πει δεν είμαι υποχρεωμένος να λάβω μέρος προκειμένου να έχω 20άρι στη γυμναστική. Θα πει δε γουστάρω να κάνω παρέλαση για να σβηστούν κάποιες απουσίες όπως συνέβη στο συστεγαζόμενο σχολείο. Θα πει δε γουστάρω να παρελάσω μόνο και μόνο για να χάσω 4-5 ώρες μαθήματος. Θα πει δε γουστάρω να φορέσω πουκαμισάκι και να παρελάσω για χαβαλέ ή για να πάρω μάτι τις πουτανίτσες με τις κοντές φούστες,τα ξεσκισμένα πουκάμισα και τις εικοσάποντες γόβες. Δε γουστάρω να μαζευτώ να βρίσω τον αλλοδαπό σημαιοφόρο. Δε γουστάρω να με βρει η υπόλοιπη μέρα τις γιορτής στις καφετέριες. Δε γουστάρω να παρελάσω χωρίς να ξέρω το λόγο. Δε γουστάρω να γουστάρω με όλα αυτά.
Αδυνατώ να κατανοήσω πως αυτή η νεολαία στην οποία όλοι στηρίζουν τις ελπίδες τους θα καταφέρει ν' αλλάξει έστω και κάτι. Κι αυτό που με αηδιάζει ακόμα περισσότερο,με τρομάζει θα έλεγα είναι ότι είμαστε όλοι τμήμα αυτής της σαπίλας...Μαζί κι εγώ...κι εσύ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιγά σιγά μαζευόμαστε!